håkan hellström

igår var jag och hilda på håkan hellström!
han var sjukt bra och det var enorm stämmning där, vi kom dit kring halv sex kanske (konserten började 21.30)
vi stod först i kön på vänstra sidan (vi var smarta)
men tillslut kom jag in som tvåa (en kille knuffade fram en tjej så hon hann före, hon som skulle riva biljetter stoppade mig från att gå in för att alla knuffades så mycket. så den andra tjejen blev framknuffad) men iaf så fick vi skitbra platser längst fram och nästan i mitten.
det var många som knuffades och trängdes och nu har jag ont överallt speciellt i knät. =(

hilda


håkan

det var svårt att ta bilder där inne (sammanlagt tog jag kring 70 bilder, vakten kom nästan med på alla =( )




Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vad långt fram ni var! :D <3

2009-02-14 @ 22:52:56
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: emeliee

svetthåkan typ.

jag gillar inte hans låtar xd .vad haru för smak människa? ;)

2009-02-20 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0