twilight

såg twilight i lördags, den var superbra. jag hade läst boken "om jag kunde drömma" för ett tag sedan och var förväntansfull över filmen. trodde inte den skulle kunna vara så bra som boken, men det var den.

Handling:
Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.



+ jag är typ kär i robert pattinson. grrr

Kommentarer
Postat av: emeliee

men skärp dej Josefin,alla vet ju att du är kär i mej :( ?

2008-11-24 @ 16:38:55
URL: http://xthunderbird.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ja visst är apan för gullig ^^

Jag vill också se den filmen, hoppas på att få göra det i helgen (:

2008-11-26 @ 12:27:03
URL: http://joiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0