on my way..

måste bara tillägga, JAG ÄLSKAR MIN HUND, inte bara för hans "dolda" talang för agility utan även för han är supersöt och helt underbar. han har många dåliga sidor också, men vem har inte det!!
slalomet är alltså hans största problem på agilityplanen, men vad händer om inte: jag satte upp slalomet som jag köpt på rusta, tänker att detta kommer att gå åt pipsvängen, jag har ju faktiskt inte tränat med honom på evigheter (eller ja, någon månad då). och jag behöver endast visa med handen och säga slalom så tar han i från tassarna och klarar det jäkla slalomet på en gång i en rasande fart!! stolt matte här :)

men nu är det promenix som gäller.
have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0