lugn dag

efter som mitt allmäntillstån inte varit på topp idag har jag bara tagit det lugnt, ingen stress.

i lördags hade vi en trevlig liten tjejträff  fast bobby fick också följa med (fast han är hane) hem till denise där vi tillbringade kvällen med smörgåstårta, chips, godis och en rolig film.


nu ser jag på färjan, jag har verkligen fastnat för det programmet. vet dock inte varför, tycker det är roligt. nu är pausen slut, back till färjan på kanal5, måndagar.


är du sugen på ett gratis presentkort på H&M eller Gina Tricot?
Bli medlem på
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=104726


Kommentarer
Postat av: Denise

Jippie jag finns med :D

2008-11-03 @ 22:47:04
Postat av: emeliee

huhu, Josefin. du är cool så du vet det :)

och vill bara säga att du är en bra vän, som en......bäst vän? (a) , jaja, tjenis penis Jan banan, puspårej :* <3

2008-11-04 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0