skön promenad

Jag och Bobby var nyss ute på en promenad, det är så skönt att få gå av sig lite energi. Nu känns det att kylan börjar komma, på stigarna är det ett lager med snö och snart kommer man väl börja att vara rädd för att halka. Bobby tycker åtminstonde att det är roligt, för jag måste erkänna att vintern är inte min favorit årstid. Men den brännande känslan mot kinderna när det är kallt ute är och kommer alltid att vara något jag uppskattar. Jag tror att man behöver väder variationen för att må bra. Även fast det är svårt att erkänna, när det är vinter drömmer alla om den varma sommaren. Men när det är sommar önskar man en hink full med is. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0